Jste zde

Vitamín C

Vitamín C: Účinná zbraň nejen proti rakovině

Zejména v zimních měsících slyšíme ze všech stran, že je vitamín C důležitý pro naši imunitu. Málokdo však ví, že tato látka dokáže daleko více než nás ochránit jen před nachlazením. Vitamín C je totiž nenahraditelnou součástí terapií mnoha civilizačních chorob včetně rakoviny.
Vitamín C neboli kyselina askorbová je pro náš organizmus nezbytnou živinou, kterou musíme přijímat z potravy. Lidské tělo využívá vitamín C například při zpracovávání bílkovin a při tvorbě kolagenu. Dostatečný příjem tohoto vitamínu je nezbytný i pro správný růst, vývoj kostí a zubů, tvorbu bílých krvinek či vstřebávání železa.

Využití vitamínu C u pacientů s rakovinou

Vitamín C je netoxická látka. Ve velkých dávkách:

  • zneškodňuje rakovinové buňky bez jakýchkoliv vedlejších účinků
  • zabraňuje vzniku metastáz
  • významně posiluje protinádorovou imunitu
  • podporuje tvorbu červených krvinek
  • snižuje toxicitu konvenční léčby a tím navozuje mnohem lepší snášenlivost vůči ozařování, chemoterapii a biologické léčbě
  • urychluje pooperační hojení ran
  • má silné protibolestivé účinky
  • zlepšuje kvalitu života a snižuje únavu.

Aby měl vitamín C všechny tyto „zázračné“ účinky, je nutné jej užívat pravidelně a ve velkých dávkách.

Toho však s běžnými přípravky, které se dají zakoupit v lékárnách, nelze dosáhnout. Při jednorázovém příjmu velké dávky vitamínu C navíc vyloučíte veškeré jeho množství nad 1 000 mg bez užitku močí.

Vysoké dávky vitamínu C

Slavný kvantový biochemik a nositel dvou Nobelových cen Linus Carl Pauling každodenně užíval až 18 000 mg vitamínu C. To je nepopiratelný fakt, stejně jako to, že ve svých 59 letech překonal rakovinu a dožil se 93 roků. Jen pro zajímavost: oficiálně je denní doporučovaná dávka vitamínu C 120 mg.

Vyšší dávky vitamínu C můžete do organizmu dostat pomocí:

  • nitrožilní aplikace
  • práškového vitamínu C
  • lipozomálního vitamínu C
  • askorbanu sodného

Každá metoda má své přednosti, já osobně užívám vitamín C ve formě lipozomální, nebo jako askorban sodný. Aby byl užitek z vitamínu C maximální a zároveň nedocházelo při jeho užívání k podráždění žaludeční nebo střevní sliznice či ledvin, je potřeba dodržovat určité zásady.

Nejvhodnějším zdrojem vitamínu C je ovoce

Nejvhodnějším zdrojem vitamínu C je ovoce a zelenina, bohužel se ho tam nenachází dostatečné množství.

 

Chcete vědět, jak se připravuje askorban sodný, jak se používá a s jakými dalšími vitamíny se kombinuje?

 

Objednejte si kurz "Jak na rakovinu podle lékařů přírodní medicíny".